17 Eylül 2013 Salı

İngilizce şart!

  Herkesin derdi İngilizce uzun zamandır. Öğrenmemiz gerek daha iyi bir gelecek için. Ama genelde hepimize de zor geliyor. Biraz düşündüm bende madem bu kadar teknoloji var 5 vakte kalmaz buna da bir çare bulurlar diyorum kendi kendime. Bir kulaklık yapacaklar her dili senin istediğin dile tercüme edecek. Konuştuğun kişinin söylediklerini hooop çevirip senin dilinde sana söyleyecek. O zaman yabancı bir dil öğrenmeye gerek kalır mı hiç? Hayır. Ne kadar da güzel değil mi?
   Herkes bilir bilim kurgu filmlerinin kısmen de olsa gelecekte gerçekleştiğini. Yani benim dediğim o kadar uçuk kaçık bir şey de değil azıcık uğraşsalar 1 yıla hazır eve teslim.
  Ama olay böyle olur mu hiç? Kendi hayalimi kendim tekrar bozdum nedense. Piyasada dünya kadar dil kursları var, binlerce İngilizce öğretmeni var, yurtdışında bu işlerden de para kazanan kurumlar var, bir dünya İngilizce öğretim kitapları var... Yani var da var. Gördünüz mü benim dediğim 1 yıl şimdi oldu en az 10 yıl. Hayırlı olsun İngilizce çalışmaya tam gaz devam. Kolay gelsin herkese. :)