10 Aralık 2013 Salı

Yeni Sezon Gribi

     Geçen gün annemle konuşurken hasta olduğumu anladı. Dedi bu yıl ki grip daha kötüymüş dedi,  dikkat et kolay geçmiyormuş dedi. Ben de güldüm biraz benimki geçen senenin gribi dedim. Ama her zamanki gibi anneler haklı çıktı ve gribim güncelleme yaparak beni o eşsiz, mükemmel hatta harikulade gelişmişliğiyle berbat etti. Önceden hasta olduğumda yine günlük işleri rahatça yapardım en azından düşünme yetimi kaybetmezdim. Fakat bu öyle mi? Kitap okuyorum bir süre tıkırında gidiyor her şey, sonra bir bakıyorum kafam darma duman olmuş, okuduklarımı anlayamaz hale gelmişim, bir cümleyi defalarda okuyup anlamaya çalıştığım halde bir türlü idrak edemez olmuşum.
Normal grip olsa bir kasları etkiler gerisine karışmazdı ama bu öyle mi beynimi bile ele geçirmiş gibi hissediyorum.
   Bu sene grip virüsleri fena gelişmiş. Aman dikkat edin, bana bir şey olmaz da demeyin. Kendimden bilip de söylüyorum maalesef ki bu canlı mı cansız mı belli olmayan mahlukatlar bu sezon fena çalışmış.
   Gerçekten de anlamış değilim her sene nasıl bu kadar değişebiliyor bu grip illeti. Her sene bir şey gribi daha çıkıyor resmen. Yok kuştu, domuzdu, attı derken bu seneki gribe daha bir sıfat yakıştıramasalar da durumlar vahim benden söylemesi...